Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Απλά Μαθηματικά... Ή μήπως όχι;

Παρατηρώ λοιπόν τα φαινομενικά προβλήματα όλων. Άλλος έχει και τα αναγνωρίζει, άλλος δεν τα αναγνωρίζει, άλλος δεν έχει και τα δημιουργεί και άλλος τα προξενεί στους άλλους απλά επειδή δεν έχει με τι να ασχοληθεί. Εγώ λοιπόν και είχα και έχω προβλήματα, κάποια άλυτα, σαν τα Μαθηματικών που ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω. Τα πάω απο εδώ, τίποτα, τα πάω απο εκεί, τίποτα... Στο τέλος, όποτε και αν είναι αυτό, είτε θα βρεθεί μία λύση, είτε θα καταχωρηθούν στο χρονοντούλαπο ως άλυτα. Διαπιστώνω όμως ευτυχής ένα πράγμα. Πως ποτέ, και αυτό το λέω με πλήρη επίγνωση, δεν υπήρξα στην κατηγορία αυτών που τα προκαλούν στους άλλους. Μία άλλη διαπίστωση όμως είναι πως εγώ επέτρεψα σε άλλους να μου βάλουν δύσκολες εξισώσεις. Δεν τις θέλω πια... Αν εσείς βρείτε τις λύσεις, ενημερώστε με. Ή μην με ενημερώνετε... Κρατήστε τις για εσάς και ευημερείτε... Εγώ είμαι πεπεισμένη πια πως ο μικρόκοσμός μου είναι καλύτερος απο τον δικό σας...

Α.Χ. 

2 σχόλια:

  1. Είμαι σίγουρη πως ο μικρόκοσμός σου είναι πολύ καλύτερος!!! Τα ίδια θα πω και για τον δικό μου!!!
    Σ' ευχαριστώ που πέρασες από το ιστολόγιό μου κι έτσι ανακάλυψα έναν μικρόκοσμο για να επισκέπτομαι!!!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που τελικά ανακαλύπτω πως δεν είμαι η μόνη που αρνούμαι να αποδεκτώ την πεζή πραγματικότητα! Επίσης χαίρομαι όταν άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν, σπαταλούν κάποιο απο τον χρόνο τους για να με επισκεφτούν και να μου αφήσουν κάτι όμορφο! Εγώ σε ευχαριστώ! Να περνάς! Καλό μας φθινόπωρο! Με υγεία! Καλώς ήρθες! Άννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή