Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Εσύ;

Να σε κρατώ πάντα σφιχτά... τόσο όσο όμως, για να μην μου σπάσεις...
Να είμαι πάντα εκεί μην τύχει και χρειαστείς μια αγκαλιά ένα δύσκολο βράδυ...
Να σε αφήνω να αναπνέεις ενώ εγώ νιώθω πως θα μου κοπεί η ανάσα...
Να κλαίω όταν κλαις κι ας είμαι ευτυχισμένη...
Να γελάω όταν γελάς και ας χάνω την γη κάτω απο τα πόδια μου... έτσι... απλά επειδή μου το ζήτησες...
Να Σ'αγαπάω σιωπηλά γιατί την αγάπη δεν την αντέχεις και προτιμάς να την πετάς μακριά αν δεις πως προσπαθεί να σε κυριεύσει...
Να είμαι εδώ... εκεί... δίπλα σου... μακριά σου... εκεί που πάντα εσύ επέλεγες... όπως τα πιόνια... Να περιμένω την επόμενή σου κίνηση... Θα το κάνω... 
Εσύ;... Εσύ που ήσουν;... Που είσαι;... Που θα'σαι;...
Μάλλον παλεύεις να καταξιωθείς πάλι ως δυνατός παίχτης... Πάλι θα κερδίσεις... Να το ξέρεις... Απλά γιατί εγώ μόνο να χάνω έμαθα...

Α.Χ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου